fredag den 7. marts 2014

EOS


Hey alle sammen, hvad så?!

jeg tænkte at jeg lige vil lave lidt hurtige opslag så i har noget at kikke og læse på.

jeg ville lige dele noget fedt til jeg piger og drenge der kikker på min blog....








  •  først til pigerne.

  1.   Lige lidt til de tørre læber, så dine læber kan få en fantastisk behandling af læbe produktet (EOS)
  2.  5:2 kuren til dig der vil tabe dig. den virker ret godt, og er langvarig og nem at følge.
  3. en god gang make-up som viser hvem du er ( dvs) at din makeup kan være neutral, dullet, rå, sød,sur, hippie og meget mere. 

Til drengene: 





1; til de drenge der er glad for lidt voks i håret, for at gøre jer lidt seje eller lækre.

2: Lidt styrketræning til et flot krop med lidt muskelmasse.
pigerne kan godt lide en trænet mave og ryg.

3: Tal pænt, vær romantisk, sød, troværdig, humoristisk, forstående, og vis den pige du kan lide at hun er den eneste pige der betyder noget for dig. så vil hun blive glad og lægge mere mærke til dig.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar